zondag 18 oktober 2009

Award

Tjonge jonge heb ik nog maar twee weken een blog en krijg ik me daar nu al een Award van Elly.

Lief van je El en bedankt.
Nu moet ik natuurlijk ook mijn(on)deugden op noemen:
1 Zoals zovele van jullie is maken van (scrap)kaarten en doosjes één van mijn liefste bezigheden.
2 Ben ik gek op vooral TEKSTstempeltjes(je kan er niet genoeg hebben ;-) ook in mijn huis heb ik overal
  teksten.
3 Copicmarkers verzamelen een nieuwe verslaving aan het worden is
4 Ik ga ook héél graag hobbyshoppen.
5 Op tv kijk ik graag naar PRISON BREAK(nu jammer genoeg afgelopen) en GOOISE VROUWEN.
6 Verder mag ik graag in een luie stoel met een kop thee onder handbereik een mooi boek lezen.
7 Mijn lievelings eten is een broodje donner.
8 Achter de computer zitten mag ik ook graag om naar jullie mooie blogs te kijken en ideeen op te doen

Ik denk dat ik er nu wel zo'n beetje ben(er valt gewoon niet zoveel over mij te vertellen)

Ik ga deze AWARD nu ook weer doorgeven en wel aan:   SIGRID
                                                                                       MARJAN
                                                                                       MARJA
                                                                                       PETRA
                                                                                       JOSÉ
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.


:


1 opmerking:

  1. Nou je hebt hem verdiend hoor Wilga, je kaarten en andere scrapsels zijn super leuk!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga