zondag 1 november 2009

Kaart voor 40 jarig huwelijk

Afgelopen week heb ik deze kaart voor een hobbyvriendin gemaakt die 40 jaar getrouwd is.
Inmiddels zal hij wel bij haar in de brievenbus gevallen zijn dus kan ik hem hier ook laten zien!

Ik weet niet meer van welk merk het papier is maar voor zulke gelegenheden vind ik dit wel erg mooi papier.
De stempels heb ik bewerkt met goud embossing poeder.

Dit was het weer voor nu,komende week is hier een drukke week maar ik hoop toch nog wel weer wat te kunnen laten zien.
Tot dan.

Groetjes

6 opmerkingen:

  1. hoi ik vind het een schitterend kaart erg mooi die tekst en het papier is zeker geschikt voor zo`n gelegenheid heel mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ja er staat wat op mijn blog voor jou kom je kijken ???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilga.
    De kaart vind ik schitterend, ik geloof dat hij bij mij in de brievenbus is terecht gekomen.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Wilga !!!
    Het papier is trouwens van Making Memories...
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel sfeervol die sneeuwvlokjes Wilga.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga