zondag 23 januari 2011

Happy birthday

Vandaag  heerlijk aan de slag geweest met alweer een magnoliaatje en natuurlijk mijn kleurtjes distress ink.
En na het kleuren knippen en plakken kwam deze kaart eruit rollen.
Ennnn de volgende staat al weer in de steigers ;).
Het zal even duren voor ik  die kan laten zien  want mijn computer moet weg voor reparatie ( GGRRRR).
Gelukkig  zit ik niet helmaal zonder want ik mag die van  mijn zoon gebruiken maar daar zit geen foto programma op.

Nou dit is tie dan, het papier  komt uit mijn restjesbak.
De stempels  en het takje zijn van Magnolia

Ik wens jullie een gezellige week en tot snel

15 opmerkingen:

  1. Hoi Wilga, wat een schatje is het zeg...geweldig gewoon!!!
    Leuk dat je ook even op mijn blog bent langsgeweest ;-)
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilga

    Wat een schatje is je kaart.
    Dat heb je leuk gedaan hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo wat een leuke kaart weer. Ben gek op rose.
    Maar dat krijg met iemand die zo creatief is.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is weer superssss Wilga!!
    mooi rozenpapier!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart, heel mooi papier en het geheel ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart weer Wilga.

    Super mooi hoor.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Wilga!! Mooie kleuren papier, lekker fris.

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Wilga!
    Als je even Photoscape download op je zoon zijn computer, kun je weer lekker verder ( is een klein programma, en het werkt super!!) Ik heb het ook pas, en wil niet anders meer ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart.. echt super zo een zou ik ook wel willen ontvangen!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilga,
    het gekleurde afdrukje had ik al mogen bewonderen bij je, en je hebt er een heel lief kaartje van gemaakt! Wat balen zeg, dat je computer een week uit logeren moet. Sterkte ermee! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wilga een prachtig kaartje !!!

    succes met de pc

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Wilga! Alles past perfect bij elkaar en het achtergrondvelletje met de bloemen versterkt de mooie sfeer nog eens.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje zeg!!

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Wilga,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige "Wilgacreatie"!
    Gewoon weer perfect, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga