vrijdag 13 januari 2012

Verjaardags Candy

                                            Dit bericht blijft tot 13 januari bovenaan staan .
                                            Nieuwe kaarten worden hieronder geplaatst!

Wie jarig is trakteert.
Vrijdag 13 januari jarig hoop ik mijn verjaardag te vieren en daarom wil ik een  candy  weggeven aan al mijn trouwe volgers.
Wil je mee feesten?:laat dan een berichtje achter en wordt volger van mijn blog(als je het nog niet bent)
Ook zou ik het SUPER leuk vinden als je me een kaartje stuurt  (is niet verplicht maar wordt wel erg gewaardeerd).
Stuur een mailtje voor mijn adres naar:  wiljo56@hotmail.com.
Maandag 16 januari maak ik de winnaar bekend

Ik hoop natuurlijk op veel mooie kaartjes!

Groetjes, Wilga

11 opmerkingen:

  1. Hallo Wilga, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, enne, hoe jong wordt je?? Of mag ik dat niet vragen haha!! Troost je, ik heb Sarah ook al lang gezien hoor! Mijn kinderen zijn 23 en 18 dus heel veel zullen we niet schelen in leeftijd ;) Maar hartstikke leuk je candy, ik doe mee hoor. Ga je even mailen voor je adres en dan komt er een mooie verjaardagskaart jouw kant op.
    Op 2 mei ben ik aan de beurt en ik vind dit zo'n leuk idee ga er maar alvast één maken hihi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilga, van harte gefeliciteerd en ik doe graag mee aan je candy. Volger ben ik dus al en de rest zet ik op mijn blog.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilga! Leuk hoor, zo'n verjaardagscandy. Laat iedereen gezellig met de feestvreugde meevieren :) Ik ga mn best doen en n leuk kaartje in elkaar freubelen. Je ziet mn mailtje nog wel langs komen voor je adres,

    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilga,

    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik ben volger geworden van je blog, want je maakt echt schitterende kaarten!
    En kans maken op zo'n leuke Candy is dan alleen maar mooi meegenomen :)
    Alvast een hele fijne dag gewenst.

    Lieve groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Wilga,
    Bij deze wil ik graag meedoen aan je supercandy!!
    Ook wil ik je alvast feliciteren,ben ook volger geworden(wat me eindelijk gelukt is).
    Wens je een hele fijne dag en wil je als laatste nog complimenteren omdat je zulke mooie kaarten maakt!
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wilga, ik heb zo juist jou blogg ontdekt via don en daisy, wat een schitterende kaarten heb ik gezien heb genoten, ben direct volger geworden om niks meer te missen.
    liefs petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilga, voor morgen alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst, volger hoef ik niet meer te worden want dat ben ik al!!

    groetjes Cootje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een heel gezellige dag van ..

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb geen eigen blog WILGA,dus kan ik uiteraard niet meedoen
    aan de candy.
    Maar wil je toch een hele fijne verjaardag wensen.
    Van harte gefeliciteerd,en maak er een fijne dag van.
    En heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Wilga.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

    Groetjes van Gea.
    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens je een hele gezellige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga