maandag 15 oktober 2012

it's a boy

Vandaag gaat er weer een nieuwe Challenge bij de DML van start?
Een super leuke Challenge bedacht door Ula.
En die is:
          Gebruik iets van CHIPBOARD en iets van METAAL  op je kaart of project?

Dit is mijn uitwerking geworden.


Het zuigflesje  komt bij de zeeman vandaan met daarin een rompertje.
Als chipboard heb ik de B op het label gebruikt en als metaal het bedeltje van een zuigflesje en een speen.
Ik heb de stempel ingekleurd met derwent kleurpotloden.

Kijk vooral ook bij de  andere DT leden voor nog meer inspiratie.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/

Fijne dag allemaal
Wilga

23 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee! Vind 'em heel erg lief zo!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je projectje is echt heel erg leuk geworden Wilga!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilga!

    Ik zag je geweldige fles op het challenge blog staan en kon het niet voorbij laten gaan om je te vertellen hoe gaaf ik dit vind.
    Echt super mooi gemaakt.

    Lieve groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig babykadootje! Erg leuk gedaan!

    Liefs,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er gaaf uit zeg, een schitterend kadootje !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig cadeautje Wilga.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee met dat flesje zeg,
    erg mooi gedaan !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woww,wat geweldig gedaan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Wilga wat een leuk kado..... Zo lief met de romper en dan die leuke stempel. Super dat op de tag een grote B staat. Deze inspiratie zal ik in mijn achterhoofd bewaren.....Toppie. Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie. Je moet er maar opkomen, om er een rompertje in te doen!

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat is die leuk geworden Wilga hier ga je punten mee scoren hoor top.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige traktatie, heel erg mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superleuk cadeautje om te krijgen! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi en met liefde zo te zien uitgewerkt! Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schattig lief cadeautje
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en een super idee. :)) Helemaal geweldig.
    je banner bovenin het blog vindt ik ook erg mooi. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuk idee zeg en ook zo mooi uitgevoerd. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat geweldig gaaf Wilga.
    Ik heb 'm opgeslagen, komt vast nog wel van pas.
    Bij onze oudste dochter haar vriendenkring worden de eerste baby's geboren, dus ik ga dit ideetje vast nog weleens gebruiken. Bedankt hiervoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van een plaats in de Top3 bij DCL. Mooi gedaan! Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga