maandag 21 januari 2013

DML # 49

Hebben jullie dat nu ook dat de tijd zo snel gaat, Het is alweer bijna een maand geleden dat ik  mijn laatste kaart (creatie) liet zien.
Het is niet zo dat ik niet in de weer ben met schaar en papier, maar dat is voor verschillende opdrachten en kan ik dus nog niet laten zien.
En verder ben ik ook nog bezig om verschillende kraam cadeautjes te maken, want als alles  goed is hopen wij half februari opa en oma te worden.Een spannende en bijzondere gebeurtenis waar we erg naar uitkijken.

Wat ik wel kan laten zien is mijn bijdrage voor de nieuwe Challenge bij de DML


Deze Challenge is bedacht door Hilde en Petra en is wel heel leuk nl:

                                                               BINGO.
Ik hoop dat jullie weer gezellig mee doen.

Ik wens jullie een gezellige avond en tot snel.

WILGA





11 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart Wilga! De nestie voor de vorm is ook zo leuk hè?
    'k Ben benieuwd naar je kraamcadeautjes. Heel leuk om te doen. En oma worden en zijn, is zo bijzonder ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilga,

    O wat spannend voor je dat je Oma word kan mij voor stellen dat je niet kan wachten tot het zo ver is.
    Je kaart is heel lief lekker zomers het ziet er heel mooi uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat er een kleinkind op komst is, gefeliciteerd, je kaart is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! En wat leuk zeg een kleinkind, proficiat!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilga,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Zo leuk bedacht ook met dat tulpenpaadje op de achtergrond.
    En nu maar "geduldig" wachten!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, nou dat is zeker spannend, oma en opa worden is een van de mooiste momenten in je leven, neem dat van mij aan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Wilga, je kaart is werkelijk fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart is het geworden en gefelicteerd met het oma-schap!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilga,
    Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt. Ik krijg gelijk zin in het voorjaar. Wat fijn dat jullie een kleinkindje gaan krijgen. Leuk om dan al met van alles voor het kleintje bezig te zijn.Laat je het ons ook zien tegen die tijd? Ik ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt. Geniet van de voorpret en natuurlijk dadelijk ook van de kleine als hij/zij geboren is.
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Wilga, lief van kleurtjes.
    Succes met je kraamkadootjes maken, en Oma worden is zo mooi nog even spannend.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga