zondag 17 januari 2010

Cadeautjes

Afgelopen  woensdag  vierde ik mijn verjaardag.

s' Morgens kwamen mijn vriendinnen (Jannie, Jeannette en Doutzen) op de koffie en werd ik verwend met  leuke hobbycadeautjes (ponsen, stempeltjes, cadeaubonnen). Ook bracht Jeannette  een prachtige eigengemaakte easelkaart in de vorm van een doosje mee.
Het doosje is gevuld met allerlei kleine roze versieringen voor op een kaart. SUPER leuk.
Klik even op haar naam, haar blog is een kijkje waard!
De post bracht ook nog prachtige zelfgemaakte kaarten.


Ik heb er even een overzichtsfoto van gemaakt
Meiden nogmaals hartelijk bedankt.

Groetjes.

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan hoor, en veel plezier met je spulletjes! Ik verheug me al op al het moois wat je ermee gaat maken...
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga