zondag 14 maart 2010

Voor de jarige

Ik zag laatst op een blog een leuke valentijnskaart met daar aan vast een doosje.
Ik heb er een verjaardagskaart mee gemaakt voor mijn tante die vandaag 94! is geworden.
Het doosje is gevuld met wat paaseitjes in de kleuren van het papier.

Bij Jamin zijn er paaseitjes te koop in wel 35 verschillende kleuren dus ga ik met stukjes papier de kleur van de eitjes uitzoeken(tot hilariteit van de verkoopster).


Inmiddels heb ik ook weer wat nieuwe magnoloaatjes ingekleurd en die laat ik later in de week weer zien.
 
Gezellig dat je langs kwam op mijn blog!


En bedankt voor alle lieve berichtjes
 
Liefs

9 opmerkingen:

  1. dat ziet er leuk uit. ik zie je al staan in de winkel met je stukjes papier haha.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wat is dit gaaf! ik hou me aanbevolen voor het patroon. dit is namelijk echt iets voor mij. ben gek om kaarten te maken met kadootjes. maar zoiets heb ik nog niet gezien! gaaf zeg! en het past door de brievenbus. en ja. ik ben dus ook zo iemand die met papier de eieren gaat uitzoeken hahah geweldig! ben blij dat er nog meer mensen zijn als ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk geworden Wilga!
    Mooi papier ook, ik had je ook wel willen zien bij Jamin;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo dat is grappig paaseieren in allerlei kleuren nou ze passen er ook precies bij super leuk Wilga !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wilga, en zulke mooie kleuren ook.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIj is weer super leuk Wilga. Haha, jij bij de Jamin met je scrapvellen....ik zie het helemaal voor me, die gezichten van die mensen...zo van; wat sjouwt zij nou toch in vredesnaam???
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilga.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga