donderdag 6 mei 2010

Verjaars cadeautje

Vorige week was mijn vriendin Jannie jarig  en voor haar heb ik dit (welbekende) cadeautasje/doosje gemaakt.
Ik heb het gevuld met allerlei kleine scrapspulletjes.


Ik blijf het een leuk modelletje vinden en door de variatie van papier lijkt het toch elke keer weer anders.
Het papier wat ik nu hebt gebruikt is van SEI.
Het magnolia stempeltje is van de paas serie.
Ik ben voorlopig nog niet uitgefeest en dus staan er nog verschillende projektjes in de steigers,maar die zien jullie binnenkort weer verschijnen

Voor nu groetjes en een fijne dag allemaal.



11 opmerkingen:

  1. wat eeb schattig tasje heb je gemaakt voor je vriendin.
    groeten Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje/tasje Wilga.
    groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Wilga ik heb hem ook gemaakt elke keer idd weer anders is een leuk moddeltje he ik vind de jouwe TOP !!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is hartstikke leuk geworden Wilga!
    En inderdaad door het papier weer heel anders.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww schitterend en leuk om kado te geven en om te krijgen....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig. Dit tasje is bij mij ook favoriet en dit papier is ook heel erg leuk, heb ik ook nog liggen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n schatje!
    Gaaf hoor!!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooi cadeautasje Wilga!!!
    'k Ben het al op diverse blogs/clubs tegen gekomen. Staat er ergens een beschrijving van?

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is supermooi geworden, wilga! Daar was Jannie vast heel blij mee.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En wéér een superleuke creatie!!! Schattig hoor!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtig tasje gemaakt Wilga,lief dat stempeltje,en zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga