zondag 20 juni 2010

Trouwkaart

Mijn vriendin was afgelopen week 25 getrouwd.!en daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden hé

Dus lekker aan de slag geweest met de nieuwe magnolia stempeltjes van de wedding collectie.(wat zijn ze toch leuk).

Met deze kaart doe ik ook mee met de wedstrijd op de club van Crazy Meiden.
De stempels heb ik ingekleurd met copic's
Het papier is van Making Memories (gekocht bij de hobbystunter)

Nou dit was het weer voor vandaag.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden zelf ben ik er wel tevree over.

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot de volgende keer.

17 opmerkingen:

  1. Ik ben er helemaal weg van! Wat een supergave en sjieke kaart is dit zeg!!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo die is echt schitterend mooi wat leuk dat als je de magnolia`s weghaald er zo`n schitterende tekst tevoorschijn komt ik zeg nou als die niet wint weet ik het ook niet meer ik vind hem schitterend !!

    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt geweldig Wilga! Ik vind hem prachtig gekleurd, de details zijn weer om te zoenen en de afwerking is tot in de puntjes....kortom: SCHITTEREND!!!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je mag er zeker tevree over zijn hoor, hij is prachtig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is echt prachtig gemaakt! super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilga,
    Wat een superkaart zeg!!!! En ik was juist aan het denken hoe ik een trouwkaart voor twee mannen kon maken....ik denk dat ik iets van jou idee "leen" als dat mag natuurlijk...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, echt super!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Wilga,prachtig die stempels,zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilga.
    Een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Ik wil je ook nog feliciteren met het behalen van het diploma van Christiaan, geef de felicitatie maar aan hem door.

    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend een heel mooi geheel.

    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super Wilga!
    Deze is vast in de smaak gevallen bij het bruidspaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel grappig en toch mooi deze trouwkaart.
    Gelijk volger bij je geworden en opmijn blog is nu een i-topbradmaker te winnen kom eens kijken scrapfanaat.blogspot.com

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WIlga, ik vind jouw kaart bijzonder mooi .
    De kleuren die je gekozen hebt , de layout . Ook prachtig papier en een
    fijne afwerking . Kortom leuk om te bewonderen .
    Jouw kaartje zal zeker gekoesterd worden .
    Prettige avond nog.
    Groetjes, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilga, zojuist heb ik mij aangemeld als jouw volger. Weet je dat wij een beetje collega's van elkaar zijn. Ik zit in het Blog Team van Marianne. Als je zin en tijd hebt moet je mijn blog maar eens bezoeken.
    Jij maakt ook erge leuke dingen hoor.
    Mijn complimenten!
    Een hartelijke groet, hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Wilga,

    Maak je ook kaarten op bestelling?

    Mvg

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga