vrijdag 24 september 2010

A pressent for you

Een verjaardagskaartje gemaakt voor een goede vriendin.

Het magnolia meisje is ingekleurd met copics.
 Het tule wat wat uit het cadeautje komt zag ik op het blog van Mindy.
IK vond dat zo'n leuk idee dat ik het ook heb toegepast
De papierlijn weet ik helaas niet meer (randje had ik al afgeknipt).
Op mijn bureau  liggen nu weer kerst papiertjes dus mijn volgende kaart is er weer één voor de kerst.

Ik wens jullie allemaal een heel mooi weekend
Groetjes



7 opmerkingen:

  1. Hallo Wilga

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Dit zal je vriendin leuk vinden.
    Het is altijd leuk een zelf gemaakte kaart te krijgen.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend, heel mooi papier en mooie kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Wilga.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig vind ik hem de kleuren spreken me erg aan mooi heldere kleurtjes een prachtige kaart !!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer Wilga!
    ben benieuwd naar je volgende kaart;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga