zondag 9 januari 2011

Eindelijk

Allereerst wil ik jullie allemaal een gezond en creatief  2011 toewensen!!
Had ik het de laatste week van het oude jaar druk met verjaardagen en schoten de hobby uurtjes er bij in ,het nieuwe jaar begon zo mogelijk nog drukker met de komst van een griepvirus in het hele gezin.
De wasmachine en droger maakten overuren.
Gelukkig ben ik weer (zij het wat slapjes) op de been.
Er liggen nog  een paar projektjes half afgemaakt dus ik hoop één dezer dagen weer  met met goede moed aan de slag te gaan.

tot snel!

Groetjes,



.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wilga,

    Ook voor jou en je gezin natuurlijk een heel goed, gezond ( jammer van de griepvirus ) en vooral creatief 2011, hoop weer snel je creaties te kunnen bewonderen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilga.

    Beterschap voor jullie allemaal.
    Je hebt een mooie bloglayout.

    Gr. Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilga,

    Ook voor jou nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar natuurlijk. Balen dat jullie ziek geweest zijn, maar gelukkig is dat weer achter de rug. Nu maar weer lekker opknappen, en snel aan de freubel ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga