zaterdag 16 november 2013

Welkom kleintje

Ik wilde voor iemand die zwanger is van haar eerste kindje een aardigheidje maken.
Het is een zuigflesje geworden met daarin een rompertje met lange mouwtjes.

 
Ik heb het lieve babyvoet stempeltje van Magnolia gebruikt
Het papier is van Marianne Design  ( PK7041 hello sweet baby ) evenals het labeltje en de tekst stempels. (CR1212 label, EC0096 zoet meisje en EC0106 welkom kleintje)
Het randje is van Martha Stewart.
Verder frantage (dat vind ik toch zulk leuk spul) lint en bloemen.

Vanmorgen kreeg ik weer een geboorte berichtje dus ik ga nog lekker even door.

Groetjes, Wilga

8 opmerkingen:

  1. Wat schattig!! Zo'n leuk idee en zulke lieve voetjes!
    Een fijne avond verder, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verpakkingsidee om een rompertje in zo'n schattig versierd flesje te doen...bedankt voor de inspiratie Wilga. De stempel van de voetjes is zo lief....fijne zondag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een lief en leuk cadeautje, je hebt het heel mooi gemaakt !
    Gezellige (knutsel) zondag ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kadootje heb je gemaakt Wilga!! Een origineel kadootje om te krijgen!! Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk:) Echt heel schattig. Dank je wel voor het leuke idee!
    Mag ik vragen waar de zuigflesjes te koop zijn? Fijne dag en groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om dit kado te doen en zeker om te krijgen! Ik vind het schitterend

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilga, wat een leuk idee, erg schattig zo bij elkaar! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga