zondag 1 februari 2015

Verlangen naar het voorjaar!

Wat gaat de tijd toch snel.
We zijn alweer aan de tweede maand van het nieuwe jaar begonnen vandaag.


En dat betekent ook dat de nieuwe materialen van Marianne Design weer in de winkels liggen.
Voor de tuin liefhebsters onder ons zijn er weer erg leuke stansjes uit gekomen met buxusbollen (CR1303), een mooi tuin ornament (CR1301) een sierlijk hek (CR1304), en ook een prachtig beeld (CR1301).Een mooie aanvulling op de al eerder uitgebrachte tuinstansjes.Samen met de nieuwe knipvellen kunnen er weer prachtige voorjaarskaarten mee worden gemaakt.


Ook Petra heeft weer mooie creatables ontworpen waaronder een bruidspaar(LR0345).
Ook is er een mooie stans in de collectie in de vorm van een orchidee.
Ik denk dat dat wel één van mijn favoriete stansen gaat worden.
Dus al is het buiten echt nog flink koud en keldert de temperatuur deze komende week nog verder naar beneden,met deze nieuwe stansen en stempels kunnen we toch al een beetje in lente sferen komen.
Ik wens jullie een mooie week.
Groetjes, Wilga



6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten Wilga!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze tuinkaarten Wilga. Ben vooral weg van de bovenste met dat tuinbeeld. Mooi de kleuren geel-groen, je zou er inderdaad voorjaarskriebels van krijgen. Heb je ook al gemerkt dat het langer licht blijft? Heerlijk....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilga,

    Het is wat je zegt alweer de tweede maand van het nieuwe jaar dat gaat zo snel!!
    Ik vind je kaart geweldig die boompjes en die bloementoef vind ik schitterend het zijn inderdaad geweldige stansen.
    Voor mij mag de lente en de zomer komen hoor die nep winter hoef van mij niet.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten met mooie frisse lentekleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een schitterende voorjaarskaarten!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, je krijgt meteen zin in het voorjaar van deze tuinkaarten in deze vrolijke kleurtjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga