woensdag 27 januari 2010

Award


Ik kreeg van   Ineke een award.
De voorwaarde is wel dat ik 7 dingen over mijzelf vertel.(ppppffff)


1  Ik maak(hoe kan het ook anders) graag kaarten en andere freubels.
2  Behalve het kaarten maken ,mag ik ook graag bezig zijn met mijn interieur.
3  Lezen is ook een favoriete bezigheid.
4  Ik ben dol op ijs en chocolademelk(sorry Sonja B)
5  Kan erg naar het voorjaar verlangen (wie niet)
6  Kom op een dag altijd een dag te kort,
7  Ik op alle vlakken te veel spullen bewaar en dat moet gaan veranderen.

Ik moet deze award ook weer doorgeven aan 7 andere bloggers,maar ik denk dat er al heel veel hem hebben gehad.
Dus wie hem nog niet heeft neem hem gerust bij mij weg.

Groetjes,




:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga