zondag 31 januari 2010

Flowerpot

Toen ik van de week op zoek was naar het patroon van de origamibox(en niet kon vinden) kwam ik wel dit leuke patroon weer tegen.

Met het blauwe papier wat nog op mijn bureau lag heb ik er deze verjaardags kaart mee gemaakt.

De jarige heeft hem inmiddels ontvangen,dus kan ik hem ook aan jullie laten zien.
Ik zal er zeker nog meer van deze kaarten maken want het is erg leuk om te doen.

Nu ga ik aan de slag met mijn opdracht voor de MCH,maar daar kan ik op een later tijdstip pas iets van laten zien

Een fijne avond allemaal en tot scraps.
Groetjes

13 opmerkingen:

  1. Hoi Wilga, echt een hele mooie kaart, dit ga ik zeker ook een keertje proberen.

    gr. Cootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super Wilga, mooi patroon en supermooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat fantastich mooi heel apart en die kleur super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilga.
    Een schitterende kaart, het is een echt kadootje als je die toegestuurd krijgt.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zo prachtig Wilga! Ook de kleuren vind ik schitterend!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig gedaan Wilga....ik dacht dat ik dat patroon ook ergens moet hebben.......zal eens gaan zoeken!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n schitterende kaart!
    Een heel leuk idee, mijn handen beginnen te kriebelen om het ook een te proberen.

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, ben er helemaal weg van, super hoor !!!!
    Heb je daar een patroontje van???

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woooooowwwwww die issssssssss gaaf zeg kan er naar blijven kijken hoe je dat toch gedaan hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh WilGA, die is SUPER leuk zeg. prachtige kleuren, helemaal mijn ding. Zoiets ga ik ook maar eens proberen te maken.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog!
En bedankt voor je lieve en gezellige berichtjes.

Liefs, Wilga